Pirms laba laiciņa (jau pirmajā ziemā) sapratu ka Legacy ar automātu, stabilitātes, vilces, stiepes, berzes un citām palīgsistēmām nespēj priecēt prātu un sirdi. Tāpēc! Tika lūkots foris, bez visām tām grabažām, kas atvieglo pilsoņa dzīvi. Līdz pagājušā gada beigās trāpījās 2.5xt tepat Latvijā par 3000 eināriem. Fāterlandē papētot cenas tādiem sākās ap 5500 un augstāk. Protams šim ir visādas blusas, bet vai turkam, atvainojos vācietim, tādu nebūs!
Tad nu tā, auto mājās, prieks un laime pilnībā. Bet,jau pirmajā dienā sapratu, ka vairs lāgā nemāku braukt ar manuālo kasti . Protams foris ar nav pirmā svaiguma (300 000km uz dēļa) un uzsākot tākā rijās ciet, bet nu tomēr 5 gadi ar tomātu bija darījuši savu melno darbu. Tākā pēc dabas esmu nedaudz piekasīgs (tehniskā ziņā), daudz nedomājot metos virsū dzinēja ieplūdei meklējot iespējamos caurumus. Noravēju visu nost un protams nekādus defektus neatradu. Domu izmest TGV vārsus arī šobrīd atmetu, kamēr neesmu atradis defekta cēloni. Tad nu raku tālāk. Tākā mehānisku problēmu neatradu, nākamais loģiskais solis bija kratīt sensorus vadus utt. līdz pat ECU. Atradu. Tizli pievienotu LPG turpat pie kolektora sprauslu vadiem. Par cik visu to sistēmu vispār izskatījās ka uzstādījis ''meistars'' ar divām kreisajām rokām pie tam kuras aug no vienas vietas, tad noravēju to visu nost un saliku pa savam.
AEB ECU ieliku mašīnas salonā, ar iespēju jebkurā momentā atštepselēt nost no fora ecu, pieslēgums pie drošinātāju bloka nevis pie AKB, un normāli nostiprināju sprauslas un reduktoru, uz kronšteiniem nevis savilcējiem. Bet, visas šīs darbības protams nekādi neietekmēja aizrīšanās defektu.
Pēdējais salmiņš bija ECU programma. Man nebija nemazākās aizdomas ka onkulis gados Daugavpilī, kas atdevis fori meitai varēja tur ielīst. Izrādās ka varēja . Tā nu nomainīju šķūninga programmu pret OE un kādu brīdi jau braucu nenoslāpsot katrā otrajā krusojumā.
Protams ilgi jau nevarēju mierīgi nosēdēt un nagi niezēja kaut ko uzķūnēt, lai būtu kā nevienam. Pirmais pievērsa uzmanību panelis un slēdži un to apgaismojums, precīzāk jau neapgaismojums, dega tur kaut kur nevis visur kur vajadzētu. Tumsā brauc un grābsties, kamēr ieslēdzas tas ko vajadzēja ieslēgt . Daudz nedomājot tika nolemts par labu Led lampiņām. Saspraust Ledus nav problēma, problēma ir atregulēt spilgtumu, tāpēc tika pasūtīta kastīte, atliek tik integrēt pravodkā.
Rokoties netā par lediem un paneļiem, uzskrēju vienam postiņam par to kā uzmeistarot savu individuālu paneļa dizainu!
https://mazda626.net/topic/39309-making-custom-gauge-faces/ Šitas man nelika mieru. Par cik panelis jau mētājās uz galda un pašam pieredzīte strādāt ar CorelDraw bija, tad atlika tikai rīkoties. Pirmās idejas tika izprintētas uz papīra un pielaikotas manam dēlim, izskatījās apmēram tā
Turpinājums sekoja jau uz caurspīdīgam lapām, tām uz kurām printē projektoru bildītes
Un nu jau atlika tikai līmēt
Kā tas viss izskatīsies kopā ceru parādīt ļoti drīz.