Sveiki.
īss stāsts: Tuvojoties ziemai, meklēju sev ragutiņas (ar riteņiem), lai varu bez stresa aizbraukt līdz kalniem, droši aizgādājot sevi, slēpošanas inventāru un biedrus. Gribējās arī savā auto-dzīvē kādu jaunu pieredzi (līdz šim tikai FWD bijis). Tā kā esmu nedaudz pasists uz Hondām (faktiski četras ir bijušas), skatījos uz Civic Shuttle (vecs, kantains, nesmuks auto). Taču tās tirgū nav īpaši daudz, Hondas pilnpiedziņa arī nav tā krutākā... Diezgan daudz skatījos uz 90to gadu sākuma 2.0 un 2.2 Legacy, bet tās tādas kantainas Tā nu nonācu līdz tam, ka esmu iegādājies 1994. gada Impreza GL 4WD, ar 1.8 matoru, manuālkārbu.
bilžas:
(nav sanācis sataisīt, jo pirms darba ir tumšs un pēc darba jau atkal ir tumšs )
šorīt (uz darbu skrienot nobildēju), fonā mans vasaras auto
par auto:
VIN: JF1GF6BLOEJO22193 (ja nu kāds kaut ko spēj atšifrēt pēc tā )
krāsa: spaiņa (tehpasē zila, dzīvē tāda sudrabzila)
aprīkojums: elektriski logi & spoguļi, apsildāmi krēsli, stūres augstuma regulēšana, elektr. regulējams lampu augstums, pazeminātie pārnesumi, pioneer kasešu maģis (pieļauju, ka kaut kas no tā visa ir pilnīgi visiem by default, bet neesmu tik zinošs par šo automarku).
Auto esot piederējis kādam pabiezam norvēģim, kurš izmantojis to tikai, lai aizbrauktu uz savu vasarnīcu kalnos. Attiecīgi nobraukums nav liels un ir ticams, štruntīgi salabotas arkas un pavirši piekrāsota rūsa (jo izskats nerūp). Komplektā saņēmu arī ziemas ratu komplektu jumta reliņus, par ko esmu ļoti priecīgs ir arī noņemams āķis, bet to nezinu, vai nāksies izmantot. Norvēģis esot autiņam esot nobraucis sajūgu, un atdevis lūzni realizācijā. Sajūgs irot sataisīts, pusasīm putekļugumijas (vai arī pašas pusasis?) nomainītas, motorā eļļa arī.