improman rakstīja:da izbeidzat demagoģiju...
vairums subaru automāti tika aprīkoti ar Active AWD tipa automātiskām kārbām... uz kurām pat ļoti pacenšoties nevar attiecināt jēdzienu "simetriska visu ratu piedziņa". kāpēc? dēļ tā, ka pārsvarā griezes moments tiek novadīts uz priekšu attiecībā 90:10. citos režīmos (ejot līkumā vilkmē utt) sadalījums pa asīm izmainās, bet arī max tikai 60:40 par labu priekšai. NEKO tur nevar uzregulēt!!
vienīgais izņēmums ar simetrisku pilnpiedziņu FullTime VTD bija japānas tirgum domātie 98.gada forester t/tb un 00.gada forester s/tb ar automātiskām ātrumkārbām, kurās bija NORMĀLS starpasu reduktors ar viskomuftu.
šie paši "vecie labie" nepiedziņas automāti ir dadzīvojuši līdz pirmspēdējiem modeļiem. par jaunās modeļu rindas ā/k neesmu lietas kursā.
lūdzu neslinkojiet, pirms uzdodat jocīgus jautājumus un sniedzat vēl jocīgākas atbildes, uzprasiet kaut vai guugles tantei.
VTD naak ari prieks USA tirgus domatiem WRX tomatiem no 2006. gada, 45/55 sadalijums