Arr rakstīja:- pavisam kopā ir jāatrod 25KP;
ka shitais izpauzhas? piemeru kautkadu var?
Šinī gadījumā tas izpaužas tā, ka tev, pieļauju paša izvēlētā secībā būs jātrod organizatoru izsniegtajā kartē iezīmēti punkti, kuros jānofotogrāfējas, kas kalpo par pierādījumu organizatoram, ka esi tur bijis. Iespējams, ka būs pacentušies ielikt "nezināmos" kontrolpunktus, kuru atrašanās vietu var "izkost" apmeklējot zināmos (zināmajā stāv fiziska lapa ar pilnīgu vai daļēju informāciju par nezināmā atrašanās vietu). Citas ekipāžas satiksi reti. Secību šinī gadījumā izvēlas pēc loģiskākā maršruta, jo visi KP ir +/- obligāti. Ja ir izvēles KP ar dažādu punktu skaitu, ko var par tiem saņemt, tad jau paveras iespēja štukot stratēģijas. Ja ir nezināmie punkti, un nav norādīts kur tieši informācija par tiem izvietota, tad putenis vislielākais.
Galvenais ir jāiestāsta sev, ka tas ir autoorientēšanās pasākums, nevis rallijs, galvenais ir ātri domāt nevis ātri braukt. Nezinu gan kā būs šoreiz ar to CSN ievērošanu, ja 4h jāveic 300km distance, īpaši lunīt nevarēs.
Vēl neiesaku ņemt pilnu aizmugurējo sēdekli ar nekompetentām personām - viņiem parasti ir garlaicīgi, jo priekšā sēdošajiem ir tik daudz darba, ka nav laika ļaut aizmugurējiem runāt, tad viņi vai nu dzer alko un krīt uz nerviem, vai vienkārši krīt uz nerviem ar savu besi. Katram ir jābūt savam uzdevumam, lai viņš justos vajadzīgs, savādāk ir čau.