Par spīti ekonomiskajai krīzei, Subaru tirdzniecībai veicas labāk. Pasaules lielākajai pilnpiedziņas automašīnu ražotnei Subaru vienīgajai Japāņu automašīnu ražošanai un tirdzniecībai pieauga skaits 2008.gadā.
Visā Eiropā 2008.gadā Subaru tirdzniecība pieauga gandrīz par 14 % salīdzinot ar 2007.gadu. Pagājušais gads bijis visu laiku veiksmīgākais tirdzniecības gads Subaru Nordic. Ziemeļu tirgū Dānijā, Zviedrijā un Somijā tirdzniecība pieauga vairāk kā par 20%. Kamēr pasažieru automašīnu tirgus Baltijas valstīs samazinājās līdz pat 22%, Subaru automašīnu pārdotais skaits paaugstinājās līdz 8% 2008.gadā.
Taču ne tikai Eiropā Subaru uzrādījis labus rezultātus. "Financial Times" ziņots, ka Subaru ir vienīgā automašīnu marka, kas uzrāda pozitīvus rezultātus Ziemeļamerikā arī 2009.gadā. Kamēr kopējais tirgus pasliktinājies par 30%, Subaru turpina turēt savu pozīciju un uzrādījis labākos rezultātus jūnijā ar 18620 reģistrētām jaunām automašīnām - skaits pieaudzis par vairāk kā 3% salīdzinot ar 2008.gadu. Mēneša labākais modelis bijis Legacy sedans, kas uzrādījis vairāk kā 28% no pārdotā automašīnu skaita, salīdzinājumā ar 2008.gada jūniju. Neapstrīdams pirmo 6 mēnešu uzvarētājs ir Forester, kurš, ar 36158 automašīnām, tirdzniecību paaugstinājis par 31% salīdzinājumā ar pagājušo gadu.
Šis gads uzsācis pozitīvu Subaru ceļu arī Baltijas valstīs. Pirmo 7 mēnešu laikā 2009.gadā, Subaru tirgus palielinājies par 60% Baltijas valstīs. Latvijā tirdzniecība paaugstinājusies par 80%, Igaunijā par 72%, bet Lietuvā par 41%.
Pēc Baltijas valstu Subaru Nordic AB vadītāja Ringo Rahumeel ziņām, ir daudz iemeslu, kāpēc ir šie labie rezultāti. "Tirdzniecībā palaists jaunais Subaru Forester un pasaules pirmais Boxer dīzeļa dzinējs palīdzējis tirdzniecībai. Vēl varam redzēt, ka cilvēki Baltijas valstīs vairāk un vairāk novērtējuši kvalitāti un uzticamību pilnpiedziņas automašīnām Subaru," teica Ringo Rahumeel.
|