Kamēr Toyota stendā Ženēvas auto izstādē ir apskatāms jau taustāms sadarbībā ar Subaru izstrādātās kupejas eksemplārs, tikmēr Subaru no savas puses piedāvā tikai caurspīdīgu jaunā auto rāmi.
Izstādes eksponāts, kura pilnais nosaukums ir Boxer Sports Car Architecture, būtībā ir jauna tehnoloģiskā platforma, kas agrāk vai vēlāk materializēsies kā klasiskās piedziņas auto ar bokserdzinēju priekšā. Subaru uzsver, ka tas būs pirmais šāda tipa auto pasaulē, kurš tiks ražots masveidā. Porsche savus boksermotorus, kā zināms, liek aizmugurē.
Atšķirībā no pilnpiedziņas Subaru modeļiem, uz Boxer Sports Car Architecture bāzes būvētajam auto dzinējs atradīsies vēl zemāk un vēl dziļāk motora telpā, un tas pozitīvi ietekmēs gan smaguma centru, gan arī vadāmību. Īsāk sakot, līdzīgi kā Toyota stendā redzamais FT-86 II Concept, arī analogais Subaru būs salīdzinoši lēta, dinamiska un precīzi vadāma kupeja ar kompaktiem gabarītiem - izstādē apskatāmā auto rāmja izmēri ir - 4200 x 1770 x 1270 mm, bet riteņu bāze ir 2570 mm.
Subaru RWD Coupe, Subaru Rear wheel drive, Subaru Sports Coupe, Subaru STI Coupe, Subaru Boxer Sports Car photos, Subaru Boxer Sports Car foto
|