"Subaru of America" paziņojusi, ka 2010. gada Amerikas Nacionālajā Rallija čempionātā tiek palielinātas prēmijas, ar Subaru markas automašīnām startējošajām ekipāžām. "Subaru Rallija Atbalsta Programma", kura tika izveidota 2005. gadā, turpina būt visienesīgākā programma visā Ziemeļamerikas rallijā. Uz katru posmu tiek atvēlēti 20 000 USD, ko savā starpā sadala Subaru ekipāžas. Programma šogad liks uzsvaru populārās "Super Production" (SP) klases atbalstam, kur tagad, Subaru ekipāžai finišējot visaugstākajā pozīcijā, būs iespēja saņemt prēmiju 7000 USD apmērā katrā posmā.
"Super Production" klase tika radīta 2009. gadā, kad "Rally America" vadība piedāvāja kompromisu starp jaudīgāko un dārgāko "Open" klasi, un ierobežoto "Production GT" klasi. Šī jaunā klase izmaksu ziņā ir efektīvāka, jo ļauj Subaru Impreza WRX un STI sacensties ne tikai savā starpā, bet arī ar vadošajiem spēkratiem jebkurā Amerikas Nacionālā Rallija čempionāta posmā. 2009. gadā jaunajā klasē brauca ļoti daudz ekipāžu, un turpinot šo klasi arī jaunajā sezonā, Subaru cer piesaistīt vēl vairāk jaunas ekipāžas rallijam un SP klasei, ievērojami palielinot prēmijas. Pārskatītajā 2010. gada atbalsta programmā, izcīnot uzvaru, Subaru ekipāžai ir iespēja tikt pie 7000 USD, kas ir vairāk kā puse, salīdzinot ar pagājušā gada prēmiju pirmās vietas ieguvējam - 3000 USD. Prēmijas 2010. gadā tiks piešķirtas TOP 10 finišējušajiem Subaru SP klases dalībniekiem.
2010 Subaru Super Production atbalsta prēmiju grafiks
Finiša pozīcija starp SP klases ekipāžām un izmaksas "Plan A" atbilstoši SP klases ekipāžām:
1. vieta - 7000 USD 2. vieta - 4000 USD 3. vieta - 3000 USD 4. vieta - 2500 USD 5. vieta - 1500 USD 6.-10. vieta - 500 USD
Viens no SP klases Subaru ekipāžu piesaistīšanas veidiem ir atļaut dažādas modifikācijas Subaru Impreza WRX un STI automašīnām, lai padarītu tās pieejamas un konkurētspējīgas, salīdzinot ar PGT klasi. SP klasē tiek atļauts izmantot uzlabotu vai jau novecojušu virsbūves tipu, uzstādīt hidrauliskās rokas bremzes, uzlabot bremžu sistēmu. SP klasē tiek atļauts arī 34mm turbo restriktors, kas ir par 2mm lielāks nekā PGT klasē, un ļauj attīstīt lielāku jaudu. "2009. gada SP klasē startējošo Subaru skaits parādīja šīs, relatīvi jaunās, klases nozīmīgumu un popularitāti," skaidroja Džeims Hans (James Han) no "Subaru of America". "Mēs esam apmierināti ar iespaidu, ko Amerikas Nacionālajā Rallija čempionātā ir radījusi Subaru Rallija Atbalsta Programma, un esam lepni turpināt atbalstīt Subaru rallija ekipāžas 2010. gada sezonā." Papildus šim SP klases dalībnieku atbalstam, Amerikas Nacionālajā Rallija Čempionātā, "Subaru of America" piedāvā 200 USD lielu "starta kapitālu" jebkuras klases Subaru ekipāžai, kura piedalās Amerikas Reģionālajā Rallijā, kurš norisinās paralēli nacionālajām sacensībām.
2010. gada Subaru Rallija Atbalsta Programmu administrē un vada uzņēmums "Vermont SportsCar".
Foto: Subaru Rally Team USA
|