Vēl janvārī Detroitas autoizstādē konceptuāla modeļa statusā debitējušais Legacy Concept tikai trīs mēnešus vēlāk jau kā ražošanai gatavs modelis mirdzēja Ņujorkā, kur par vienu no autoizstādes pērlēm kļuva Subaru Legacy 2010. gada modeļa pirmā prezentācija.
Ņujorkā tika prezentēta Subaru Legacy Ziemeļamerikas tirgum paredzētā versija. Jaunā Legacy Eiropas versija no tās tomēr nedaudz atšķirsies. Lielākā atšķirība starp Eiropas un Amerikas versijām būs tā, ka papildus sedanam Eiropas tirgos nonāks arī modelis ar universāla virsbūvi. Taču abiem reģioniem paredzētās versijas tiks ražotas Subaru Gunmas rūpnīcā Japānā.
Salīdzinājumā ar patlaban pārdošanā esošo Legacy jaunā 2010. gada modeļu paaudze ir kļuvusi par 35 mm garāka un 90 mm platāka. Par 80 mm palielinājusies garenbāze nodrošina aizmugurējos sēdekļos par 100 mm vairāk vietas ceļgaliem. Papildus pasažieru telpai jaunajā modelī ir vairāk vietas arī bagāžai - 2010. gada modeļa bagāžas nodalījuma tilpums līdzšinējo 433 litru vietā ir 480 litru.
Kā jau tas ir raksturīgi Subaru, jaunās paaudzes Legacy pamataprīkojums ir īpaši bagātīgs, un pašsaprotami tajā ietilpst gan pastāvīga simetriskā pilnpiedziņa, gan augstu vērtētie boksermotori. Ziemeļamerikā tirdzniecībā nonākošā Legacy dzinēju klāstā ietilpst 2,5 litru 170 ZS benzīna motors, 2,5 litru 265 ZS benzīna motors ar turbīnu un sešcilindru 3,6 litru 256 ZS benzīna motors. Pārnesumkārbu klāstā atrodama sešpakāpju manuālā pārnesumkārba, piecpakāpju automātiskā pārnesumkārba un pasaulē unikālā Lineartronic CVT variatora pārnesumkārba.
Tuvākas ziņas par jaunās paaudzes Subaru Legacy Eiropas versiju gaidāmas šī gada otrajā pusē.
|