Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Piektdiena, 19. aprīlis.
Jaunumi
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Zemais spārns no Imprezas 2007.
40 €
Mārcis Ķenavs uzvar Spānijā Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com
Pirmdiena, 22. septembris, 2014, LAF

Reitings: Komentāri [ 0 ]

Sestdien Mārcis Ķenavs ar ASRT komandas Mitsubishi Evo X startēja Valensijas reģionālajās rallija sacensībās. Šajā posmā uz starta izgāja vairāk nekā 70 ekipāžas, kurām bija jāveic septiņi ātrumposmi, kas kopā sastādīja 89 kilometrus.

Jau pirmajā posmā Ķenavs ar savu braukšanu un ātrumu pārsteidza ļoti daudzus, jo 15 kilometrus garajā posmā tuvākais sekotājs Santjagu Karnikers ar Ford Fiesta R5 tika apsteigts par 17,4 sekundēm. Arī nākamajā posmā ātrākais bija Ķenavs, kurš jau pēc diviem ātrumposmiem otrās vietas ieguvēju apsteidza par 32 sekundēm, vēsta Go4Speed.lv.

Pēc servisa parka nākamajos trijos posmos atkal nepārspēti palika Ķenavs ar Vīksnu, kuri pirms pēdējiem diviem ātrumposmiem pār otrās vietas ieguvēju jau bija iekrājuši 49 sekunžu pārsvaru. Rallija beigās Ķenavs pamainīja mašīnas regulējumus, kas nedeva vēlamo rezultātu, tāpēc posmā tika uzrādīts otrais ātrākais rezultāts, taču, beidzoties rallijam, Ķenavs bija pārliecinoši pirmais. Otrajā vietā finišēja Karnikers ar Ford Fiesta R5 (+42.8), bet trešais – Haviers Polidura ar Ford Fiesta R5 (+3:45.7).

“Pēc aizvadītajiem testiem, kuros labi pastrādājām un guvām vērtīgu pieredzi, jau ar pirmo posmu varējām sākt braukt ātri, bet, lieki neriskējot. Tas arī izdevās. Jāsaka, ka konkurenti bija nelielā šokā, ka jau pašā sākumā esam tik daudz priekšā,” portālā asrt.eu citēts Mārcis Ķenavs.

Lai arī pēdējos divos posmos tika zaudēts vienam konkurentam, Mārcis skaidro, ka tas tāpēc, ka ekipāža esot izmēģinājusi jaunus regulējumus, kas diemžēl nedeva vēlamo rezultātu. “Visa rallija laikā regulējām mašīnu. Pētījām, kā tā vadās un kā dilst riepas. Uz pēdējiem posmiem mašīnu bijām noregulējuši ne uz to pareizo pusi, kas nedeva vēlamo rezultātu, taču arī konkurenti jau bija ieskrējušies un brauca ļoti ātri.”

Mārcis atzina, ka pēc finiša konkurentiem esot bijusi liela interese par ASRT komandas automašīnu. “Pēc finiša tehniskajā pārbaudē viņi nāca un skatījās, svēra mašīnu, mērija turbīnas restriktoru, vai tiešām mūsu mašīna ir N grupas. Kopumā esam apmierināti. Bija liels prieks strādāt ar komandu, kurai bija piesaistīts inženieris, kurš ir specializējies tīri uz asfalta braukšanu, gan arī mēs ar Ričardu paveicām lielisku darbu. Iespējams, rezultāts ir pat pārāk labs, taču izpildījām un uzklausījām visus padomus, un tas deva vēlamo rezultātu. Tagad mums plānā Spānijas Nacionālā rallija čempionāta posms, kas pēc vietējo teiktā ir grūtākais rallijs visā čempionātā, jo tur ir ļoti mainīgi laika apstākļi. Taču esam labi sagatavojušies un gatavi jauniem izaicinājumiem,” stāstījumu nobeidz Mārcis, piebilstot, ka braukšana pa asfaltu ir par 180 grādiem savādāka nekā pa granti, jo uz asfalta ir jāzina ļoti daudz dažādu nianšu.


Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: Rallija Supersprin...
Video: Subaru Power Club ...
Jaunākais forumā
Re: Drifts
programms, 07.02.2024 18:00
WRX lidz 6-7k
akamviegli, 25.01.2024 17:30
Re: v1ks_ forītis
v1ks_, 17.04.2023 01:13
Re: VIDEO LINKI - kas nu kuram liekās smieklīgs, interesants...
OZIO, 29.03.2023 15:56
Re: VZ58
TheKid, 03.12.2022 08:59
Re: Info: Izplūde
fyrovep, 01.12.2022 14:32
Atstarojošās vestes
OZIO, 16.11.2022 10:26
Re: konsultaacija
gintux, 03.09.2022 13:58
Re: HELP EZ 30
gintux, 03.09.2022 13:49
Re: Street Challenge Game
arni6ka, 25.08.2022 02:29
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.