Subaru automobiļu ražotājs Fuji Heavy Industries šodien sāk Impreza WRX STI Spec C izlaidi un pārdošanu Japānā.
Atšķirībā no standarta STI modeļa, Spec C ir vieglāks, mazliet jaudīgāks un arīdzan ar citādāku piekares regulējumu, kas ielas auto pietuvina sporta mašīnai.
Spec C ir modificēta turbīna ar jauniem ass gultņiem, kā arī jauna elektroniskā vadības bloka programmatūra, kā rezultātā dzinējs ātrāk reaģē uz akseleratora piespiešanu un nodrošina labāku paātrinājumu. Turklāt aizmugurējais ierobežotas berzes diferenciālis nomainīts pret mehānisko Torsen tipa diferenciāli, lai nodrošinātu vienmērīgu un spēcīgu saķeri, jo īpaši braucot līkumos. Subaru informācija liecina, ka četru cilindru turbo opozītdzinējs attīsta 308 zirgspēkus pie 6400 apgr./min. un 422 Nm pie 4400 apgr./min., bet dinamikas rādītājus Subaru neatklātj.
Tāpat auto ir precīzāk vadāms, pateicoties jaunai priekšējās un aizmugurējās balstiekārtas konstrukcijai, kā arī pazeminātam svaram (WRX STI Spec-C ir alumīnija motora pārsegs, plānāki logi, pārdurtas riepas remonta komplekts rezerves riteņa vietā un mazāka izmēra akumulators), modificētam stūres pastiprinātājam un īpaši pielāgotām riepām uz jauna dizaina 18 collu riteņiem.
Subaru Impreza WRX STI Spec-C tiks izlaists 900 eksemplāros cita starpā būs pieejams arī tādās krāsās kā saullēkta dzeltena un pilnīgi balta.
Subaru izlaiž īpašu Impreza WRX STI
|