Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), Subaru automašīnu ražotāji, paziņojuši, ka Subaru 2015. gada pārdošanas apjoms visā pasaulē sasniedzis jaunu rekordu. Ražotnes Japānā un ASV pērn strādājušas uz pilnu jaudu un uzbūvējušas vairāk nekā 940 000 automašīnas. Salīdzinājumā ar 2014. gadu pārdošanas apjoms pieaudzis par 7%. Lielākais pircējs bijusi Ziemeļamerika, jo sevišķi ASV, kam seko Kanāda un Austrālija.
Subaru pārdošanas apjoms ASV 2015. gadā pieaudzis par 13,4% līdz 582 675 pārdotiem eksemplāriem, padarot to par septīto pārdošanas rekorda pārsniegšanas gadu pēc kārtas, kā arī astoto pārdošanas apjoma pieaugšanas gadu pēc kārtas. Pārdošanas panākumos savu ieguldījumu snieguši it visi galvenie modeļi: Forester sasniedzis 175 192 pārdotus eksemplārus (+9,5%), bet Outback pārdoti 152 294 eksemplāri (+9,7%).
Kanādā Subaru pārdošanas apjoms palielinājies par 10,9% līdz 46 609 pārdotām automašīnām, kas nozīmē visu laiku rekordu jau ceturto gadu pēc kārtas. Pārdošanas panākumos savu ieguldījumu snieguši it visi galvenie modeļi: Kanādā Forester sasniedzis 12 706 pārdotus eksemplārus (+3,3%), bet Outback pārdoti 9 992 eksemplāri (+15,0%).
Visu laiku rekords ceturto gadu pēc kārtas uzstādīts arī Austrālijā, kur Subaru pārdošanas apjomi pieauga par 7,6% līdz 43 600 pārdotiem eksemplāriem. Ar 2015. gada janvārī atklāto pilnīgi jauno modeļu palīdzību arī Outback sasniedza ievērojamu pārdošanas apjomu pieaugumu, pārdodot 10 927 automašīnas (+344,7%). Pirmo reizi Outback gada pārdošanas apjoms pārsniedza 10 000 eksemplāru.
Jauni pārdošanas rekordi uzstādīti arī Skandināvijas un Baltijas valstu tirgos. Subaru pārdošanas apjomi šajos reģionos pārsniedza 26%, Baltijas valstu apjomi kopumā pieauga par 10%.
Ar 1567 pārdotām automašīnām Subaru Baltijas valstīs piedzīvojis vislabākos pārdošanas rezultātus, un visvairāk pārdotie modeļi bija Outback (891 automašīnas) un Forester (516 automašīnas).
Arī 2016. gadā Subaru plāno sasniegt jaunus pārdošanas rekordus. Visā pasaulē mērķis ir sasniegt 1 miljonu pārdotu automašīnu, un Ziemeļvalstu reģionā – 5% pārdošanas apjomu pieaugumu. Lai īstenotu ambiciozos plānus un pārdošanas apjomu pieaugumu, uzsvars tiks likts uz XV un Forester, jo šiem modeļiem 2016. gada pirmajā ceturksnī tiks izlaistas atjauninātās versijas.
|