Pieprasījums pēc jaunās paaudzes "Subaru Forester" apvidus automobiļa četrkārtīgi pārsniedz autoražotāja plānoto. Mēnesi pēc tirdzniecības uzsākšanas Japānas tirgū jauno "Subaru Forester" pasūtinājuši 8149 cilvēki.
Vispopulārākā "Subaru Forester" modifikācija Japānas tirgū izrādījusies ar divlitru atmosfērisko benzīna opozītmotoru (148 ZS), ko izvēlējušies 61,4% pircēju. Pārējie klienti pasūtinājuši apvidus automobiļa versiju ar turbopūti (280 ZS; 350 Nm).
Populārākās krāsu izvēles ir baltā (27%) un melnā (25%).
Atgādinām, ka jaunais "Subaru Forester" Japānas tirgum tika prezentēts novembra sākumā. ASV tirgus versija tirdzniecībā nonāks tikai pavasarī, bet par Eiropas tirgum paredzēto modifikāciju oficiālas informācijas pagaidām nav.
|