International Motors AB - oficiālais SUBARU importētājs Baltijas valstīs - pieņēma lēmumu par apjomīgām investīcijām Baltijas tirgū.
Pašā sākumā - pareizā cena
SUBARU piedāvā pilnīgi jaunu cenu stratēģiju ( "Pašā sākumā – pareiza cena") un ievērojami samazina cenas savām automašīnām. Tajā pašā laikā uzņēmums palielina savas investīcijas tirgū, lai palielinātu patērētāju informētību un turpinātu uzlabot izpratni par SUBARU kā sporta un uzticamu transportlīdzekli.
"Stratēģijas mērķis "Pašā sākumā – pareiza cena" - lai iedvestu klientiem pārliecību, ka maksā par jaunu automašīnu, kurai ir samērīga cena. Izmantojot šo stratēģiju, mēs palielinām klientu skaitu, kas ir apmierināti ar Subaru zīmolu," - teica Torbern Lillrud, International Motors izpilddirektors.
Viens no iemesliem, kāpēc importētājs var piedāvāt jaunas un izdevīgas cenas, ir fakts, ka organizācija veic līdzekļu regulāciju, tādējādi samazinot vispārējās izmaksas. Arī pēdējo četru gadu laikā, SUBARU apgrozījums ir pieaudzis.
Plašāks izplatīšanas tīkls
Līdz ar to par jaunām, zemākām cenām un aktīvāku mārketingu, SUBARU ir nolēmuši paplašināt savu pārdošanas tīklu Baltijas valstīs. Līdz šā gada beigām SUBARU Baltijas valstīs būs pārstāvēts ar vismaz desmit vietējiem pārstāvjiem, bet Latvijā jau esošajai SUBARU pārstāvniecībai pievienos vēl vienu pārstāvniecības centru.
Papildus paplašinot tirdzniecības tīklu, SUBARU importētājs plāno atvērt savu Baltijas filiāli. "Lai nodrošinātu augsta līmeņa apkalpošanu SUBARU pieņēma lēmumu nolīgt jaunus darbiniekus un atrast piemērotu filiāles celtniecības vietu Baltijas valstīs. Jaunās filiāles atrašanās vieta lielākajā mērā ir atkarīga no tā, kur būs iespēja atrast viskvalificētāko personālu," - teica Torbern Lillrud.
|