Jaunie WRX 4-durvju un 5-durvju modeļi piedzīvojuši izmaiņas - tagad tiem ir platāka, agresīvāka virsbūve, kā arī platāka riteņu bāze, kas uzlabo saķeri. Līdzīgs virsbūves dizains bija sastopams Impreza WRX STi jaunākās paaudzes modeļos. 2011. gada modelis ir kļuvis par 38mm platāks, un tam tagad jau standartā ir paredzētas platākas riepas. Jaunais modelis tiek aprīkots ar 17x8" diskiem un 235/45R17 riepām. Salīdzinājumā epriekšējais modelis tika aprīkots ar 17x7" diskiem un 225/45 R17 riepām.
"Jaunais platākas virsbūves dizains iezīmē kārtējo evolūcijas soli WRX attīstībā, sniedzot braukšanas entuziastiem vēl lielāku visu riteņu piedziņas veiktspēju," sacīja Toms Dols, Subaru of America viceprezidents.
2011. gada WRX četru un piecu durvju modeļi nonāks pie dīleriem šajā vasarā. Tie tiks aprīkoti ar 2,5l, 4-cilindru, 265zs boksertipa dzinēju ar turbopūti, kas tiks sapāroti ar 5-pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Šis atsaucīgais dzinējs spēj attīstīt 330Nm lielu griezes momentu pie 4000apgr./min.
Tāopat kā iepriekšējos modeļos, jaunajā Impreza WRX izmanto patstāvīgo, simetrisko, visu riteņu piedziņas sistēmu. Viskozais centra diferenciālis sadala jaudu asīm attiecībā 50:50. Izslīdēšanas gadījumā, diferenciālis novada jaudu riteņiem, kuriem ir vislielākā saķere.
"Vehicle Dynamics Control" (VCD) stabilitātes un saķeres kontroles sistēma tiek iekļauta standartaprīkojumā. "Incilne Start Assist" sistēm tiek iekļauta visos Impreza modeļos ar mehānisko pārnesumkārbu, un ļauj uzsākt kustību pret kalnu izvairoties no ripošanas atpakaļ.
Jaunais dizains
Abiem WRX, 5-durvju un 4durvju, modeļi tiek aprīkoti ar platākas virsbūves kas ir līdzīga WRX STI modeļa virsbūvei, uzsverot abu modeļu augstas veiktspējas raksturu. Jaunais dizains ir balstīts uz "wide and low" (plats un zems) koncepta un piešķir abiem auto agresīvu vizuālo tēlu. Dizains arī piekopj vienmērīgu plūdlīniju no priekšas līdz aizmugurei, veidotjot atšķirīgu identitāti un stabilitātes sajūtu.
Zīmīgi, ka pašmasa 2011 WRX modeļiem, salīdzinājumā ar 2010. gada modeļiem, pieaugusi tikai par 14kg, saglabājot jaudīgo paātrinājuma veiktspēju.
Priekšpusē, 2011. gada WRX modeļi ir aprīkoti ar asākiem bampera stūriem un platākiem, izceltiem miglas lukturu ietvariem, lai akcentētu "wide and low" izskatu. Priekšējais spoleris ar trīs dimenciju detalizāciju izceļ auto sportisko raksturu. Pārveidota priekšējā radiatora reste ar melnu fonu un izceltie spārni ir vienoti ar priekšējiem lukturiem un dod priešējai daļai spēcīgāku izskatu, kuru papildus akcentē plašās gaisa tveršanas atveres bamperī.
4-durvju versijai, paplašinātie spārni ir izstiepti platāki par aizmugures lukturiem, akcentējot stabilitātes izskatu. Jaunās dizaina izmaiņas ir veidotas uzlabojot arī kopējo pretestības koeficientu.
Sportisks, plašs un daudzpusīgs interjers
WRX modeļos, ekskluzīva melna karbona apdare ir akcentēta ar sarkaniem izšuvumiem, kas padara interjeru sportiskāku. Kompaktais piekares izvietojums palīdz paplašināt kravas nodalījuma lielumu. 5-durvju versijā, platā un līdzenā grīda ļauj novietot divas lielās golfa somas nenolaižot aizmugurējos sēdekļus. 4-durvju versijā, kura ir par 16,5cm garāka, ļauj ievietot bagāžas nodalījumā 3 lielās golfa somas. Aizmugurējie sēdekļi abiem modeļiem dalās attiecībā 60/40, kas ļauj krietni palielināt bagāžas nodalījumu. Sedans papildus tiek aprīkots ar aizmugurējo sēdekļu roku balstu.
Visi WRX modeļi tiek aprīkoti standartā ar alumīnija pedāļu uzlikām. Sportiska dizaina priekšējie sēdekļi ir līdzīgi kā iepriekšējās paaudzēs - muguras daļa un galvas balsts ir apvienoti kopā. Arī instrumentu panelis jaunajā WRX padarīts sportisks pateicoties elektroluminiscējošiem mērinstrumentiem.
Standartā tiek iekļauts stūres augstuma un dziļuma regulēšana, trīs spieķu ādas multi-funkciju stūre, uz kuras tagad ir izvietoti slēdži priekš Bluetooth hands-free funkcijas. Jauns AM/FM stereo radio un viena diska CD atskaņotājs atbalsta Bluetooth audio straumēšanu un hands-free zvanu, iPod controli, kā arī tas ir aprīkots ar USB pieslēgvietu, 3,5mm audio ieeju. Par papildus samaksu ir pieejama XM/SIRIUS satelītu radio funkcija. Pieejama ir arī navigācijas sistēma, kura sevī iekļauj automašīnas informācijas centru un Bluetooth hands-free zvanu iespējas.
Pierādītā Subaru drošība
Impreza modeļi ir būvēti uz gredzena tipa pastriprināta rāmja ar priekšējām un aizmugurējām deformācijas zonām. Šī uzvūve sevi ir pierādījusi Subaru modeļos uzrādot teicamus rezultātus avārijas testos. Sānu gaisa aizsargspilveni ir iekļauti standartaprīkojumā visiem Subaru modeļiem, tāpat kā visu četru riteņu disku ABS (Anti-lock Brake System) sistēma ar EBD (Electronic Brake-force Distribution) un "Brake Assist".
Jaunie WRX 4-durvju un 5-durvju modeļi piedzīvojuši izmaiņas - tagad tiem ir platāka, agresīvāka virsbūve, kā arī platāka riteņu bāze, kas uzlabo
saķeri. Līdzīgs virsbūves dizains bija sastopams Impreza WRX STi jaunākās paaudzes modeļos. 2011. gada modelis ir kļuvis par 38mm platāks, un tam tagad
jau standartā ir paredzētas platākas riepas. Jaunais modelis tiek aprīkots ar 17x8" diskiem un 235/45R17 riepām. Salīdzinājumā epriekšējais modelis tika
aprīkots ar 17x7" diskiem un 225/45 R17 riepām.
"Jaunais platākas virsbūves dizains iezīmē kārtējo evolūcijas soli WRX attīstībā, sniedzot braukšanas entuziastiem vēl lielāku visu riteņu piedziņas
veiktspēju," sacīja Toms Dols, Subaru of America viceprezidents.
2011. gada WRX četru un piecu durvju modeļi nonāks pie dīleriem šajā vasarā. Tie tiks aprīkoti ar 2,5l, 4-cilindru, 265zs boksertipa dzinēju ar
turbopūti, kas tiks sapāroti ar 5-pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Šis atsaucīgais dzinējs spēj attīstīt 330Nm lielu griezes momentu pie 4000apgr./min.
Tāopat kā iepriekšējos modeļos, jaunajā Impreza WRX izmanto patstāvīgo, simetrisko, visu riteņu piedziņas sistēmu. Viskozais centra diferenciālis sadala
jaudu asīm attiecībā 50:50. Izslīdēšanas gadījumā, diferenciālis novada jaudu riteņiem, kuriem ir vislielākā saķere.
"Vehicle Dynamics Control" (VCD) stabilitātes un saķeres kontroles sistēma tiek iekļauta standartaprīkojumā. "Incilne Start Assist" sistēm tiek iekļauta
visos Impreza modeļos ar mehānisko pārnesumkārbu, un ļauj uzsākt kustību pret kalnu izvairoties no ripošanas atpakaļ.
Jaunais dizains
Abiem WRX, 5-durvju un 4durvju, modeļi tiek aprīkoti ar platākas virsbūves kas ir līdzīga WRX STI modeļa virsbūvei, uzsverot abu modeļu augstas
veiktspējas raksturu. Jaunais dizains ir balstīts uz "wide and low" (plats un zems) koncepta un piešķir abiem auto agresīvu vizuālo tēlu. Dizains arī
piekopj vienmērīgu plūdlīniju no priekšas līdz aizmugurei, veidotjot atšķirīgu identitāti un stabilitātes sajūtu.
Zīmīgi, ka pašmasa 2011 WRX modeļiem, salīdzinājumā ar 2010. gada modeļiem, pieaugusi tikai par 14kg, saglabājot jaudīgo paātrinājuma veiktspēju.
Priekšpusē, 2011. gada WRX modeļi ir aprīkoti ar asākiem bampera stūriem un platākiem, izceltiem miglas lukturu ietvariem, lai akcentētu "wide and low"
izskatu. Priekšējais spoleris ar trīs dimenciju detalizāciju izceļ auto sportisko raksturu. Pārveidota priekšējā radiatora reste ar melnu fonu un
izceltie spārni ir vienoti ar priekšējiem lukturiem un dod priešējai daļai spēcīgāku izskatu, kuru papildus akcentē plašās gaisa tveršanas atveres
bamperī.
4-durvju versijai, paplašinātie spārni ir izstiepti platāki par aizmugures lukturiem, akcentējot stabilitātes izskatu. Jaunās dizaina izmaiņas ir
veidotas uzlabojot arī kopējo pretestības koeficientu.
Sportisks, plašs un daudzpusīgs interjers
WRX modeļos, ekskluzīva melna karbona apdare ir akcentēta ar sarkaniem izšuvumiem, kas padara interjeru sportiskāku. Kompaktais piekares izvietojums
palīdz paplašināt kravas nodalījuma lielumu. 5-durvju versijā, platā un līdzenā grīda ļauj novietot divas lielās golfa somas nenolaižot aizmugurējos
sēdekļus. 4-durvju versijā, kura ir par 16,5cm garāka, ļauj ievietot bagāžas nodalījumā 3 lielās golfa somas. Aizmugurējie sēdekļi abiem modeļiem dalās
attiecībā 60/40, kas ļauj krietni palielināt bagāžas nodalījumu. Sedans papildus tiek aprīkots ar aizmugurējo sēdekļu roku balstu.
Visi WRX modeļi tiek aprīkoti standartā ar alumīnija pedāļu uzlikām. Sportiska dizaina priekšējie sēdekļi ir līdzīgi kā iepriekšējās paaudzēs - muguras
daļa un galvas balsts ir apvienoti kopā. Arī instrumentu panelis jaunajā WRX padarīts sportisks pateicoties elektroluminiscējošiem mērinstrumentiem.
Standartā tiek iekļauts stūres augstuma un dziļuma regulēšana, trīs spieķu ādas multi-funkciju stūre, uz kuras tagad ir izvietoti slēdži priekš
Bluetooth hands-free funkcijas. Jauns AM/FM stereo radio un viena diska CD atskaņotājs atbalsta Bluetooth audio straumēšanu un hands-free zvanu, iPod
controli, kā arī tas ir aprīkots ar USB pieslēgvietu, 3,5mm audio ieeju. Par papildus samaksu ir pieejama XM/SIRIUS satelītu radio funkcija. Pieejama ir
arī navigācijas sistēma, kura sevī iekļauj automašīnas informācijas centru un Bluetooth hands-free zvanu iespējas.
Pierādītā Subaru drošība
Impreza modeļi ir būvēti uz gredzena tipa pastriprināta rāmja ar priekšējām un aizmugurējām deformācijas zonām. Šī uzvūve sevi ir pierādījusi Subaru
modeļos uzrādot teicamus rezultātus avārijas testos. Sānu gaisa aizsargspilveni ir iekļauti standartaprīkojumā visiem Subaru modeļiem, tāpat kā visu
četru riteņu disku ABS (Anti-lock Brake System) sistēma ar EBD (Electronic Brake-force Distribution) un "Brake Assist".
|