Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Svētdiena, 22. decembris.
Jaunumi
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Jaunumi
Revolucionārais horizontāli pretējais Subaru dīzeļa dzinējs – kompakts, bet jaudīgs Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com Ieteikt Orb.lv
Otrdiena, 8. aprīlis, 2008, subaru.lv

Reitings: Komentāri [ 0 ]

Tas jau ir pieejams – pasaulē pirmais horizontāli pretējais Subaru dīzeļa dzinējs vieglajām automašīnām.

Subaru jau no paša sākuma ir devuši priekšroku horizontāli pretējiem dzinējiem. Pretējais dzinējs ir mazāka izmēra un ar mazāku vibrācijas līmeni, tādējādi jaudas uzstādījumi labāk der Subaru pilnpiedziņas simetriskajai sistēmai. Pateicoties pretējam motoram, to var uzstādīt zemāk kā citus dzinējus un tādējādi sasniedzot labāku visa automobīļa balansu.

Dīzeļmotors Subaru - ar pavisam jaunu dzinēju, kas ir pārsātināts ar tehniskiem jauninājumiem. Katra cilindra galviņā ir divi augšējās sadales vārpsti, turbopūtes kompresora lāpstiņas ir elektropārvaldāmas un spiediens sistēmā ar kopējo degvielas rampu no firmas Denso ir 1800 bar. Salīdzinājumā ar benzīna dzinēju, jaunais mehāniskais dīzeļdzinējs ir kompaktāks un īsāks.

Tas darbojas tīri un bez vibrācijas

Pie jauna dīzeļdzinēja izstrādes par vienu no galvenajiem mērķiem tika uzstādīts, lai panāktu ievērojamu CO2 izmešu samazināšanu gaisā. Tas ir ļāvis, pirmkārt, samazināt degvielas patēriņu.

Lai samazinātu vibrāciju un troksni standarta dīzeļmotoriem, izmanto balansēšanas vārpstas. Revolucionāri Subaru dzinējam šādi risinājumi nav nepieciešami, tāpēc bija iespējams samazināt detalizāciju un dzinēja svaru. Vibrāciju izdevās samazināt pateicoties motora stiprinājumam uz spilveniem, kas pildīti ar šķidrumu.

Neskatoties uz tā kompaktumu, Subaru horizontāli pretējais dzinējs ir ļoti jaudīgs, kas sasniedz 110kW (150zs). Maksimālais apgriezienu moments 350Nm sasniedz 1800 - 2500 apgr./min. Šāds dzinējspēks ļauj sasniegt ātrumu, piemēram, Subaru Legacy līdz 100 km/h mazāk kā 9 sekundēs un maksimālais ātrums pārsniedz 200 km stundā. Ļoti iespaidīgs ir mazais degvielas patēriņš (5.6l/100km) un CO2 izmeši gaisā (148g/km). Tādēļ arī Subaru Legacy ir visekonomiskākais modelis savā klasē.

Subaru transportlīdzekļus ar dīzeļmotoru atpazīt ir vienkārši, pēc gaisa ieplūdes vietām uz pārsega un tā marķējuma, kas piestiprināts aizmugurējai lūkai. Sākot ar šī gada pavasari unikālais horizontāli pretējais dzinējs tiek uzstādīts arī Legacy un Outback modeļiem, bet kopš rudens šis motors tiks uzstādīts jaunajam Forester.


Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: Gravel Pit Stage O...
Video: SPC Ziemas kausa 2...
Jaunākais forumā
Re: Drifts
programms, 07.02.2024 18:00
WRX lidz 6-7k
akamviegli, 25.01.2024 17:30
Re: v1ks_ forītis
v1ks_, 17.04.2023 01:13
Re: VIDEO LINKI - kas nu kuram liekās smieklīgs, interesants...
OZIO, 29.03.2023 15:56
Re: VZ58
TheKid, 03.12.2022 08:59
Re: Info: Izplūde
fyrovep, 01.12.2022 14:32
Atstarojošās vestes
OZIO, 16.11.2022 10:26
Re: konsultaacija
gintux, 03.09.2022 13:58
Re: HELP EZ 30
gintux, 03.09.2022 13:49
Re: Street Challenge Game
arni6ka, 25.08.2022 02:29
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.