RECTOR RACING komandai, ar ekipāžu O.Laivenieks/A.Segliņš šis bija pirmais lielais rallijs, taču ar nesasniegtu finišu. Ekipāža ar grūtībām pabeidza „BTA Rally Talsi 2011” 5. ātrumposmu un pēc tam izstājās ar elektrosistēmas defektu.
Pēc dalības rallijsprintā „Kalnamuiža 2011”, kas bija paredzēts kā treniņš ar jauno RECTOR RACING komandas stūrmani Agni Segliņu, komandai bija pārliecība, ka rallijā Talsos var braukt nopietnāk. Un par to liecināja arī sasniegtie rezultāti - pēc 4. ātrumposma absolūtajā vērtējumā ekipāža pakāpās par vairāk kā 10 vietām. Arī 2WD klasē, kurā ralliju uzsāka 20 ekipāžas, RECTOR RACING ierindojās pirmajā desmitniekā.
Komandas pirmā diena rallijā Talsos beidzās veiksmīgi, lai gan jau pirmajā ātruma posmā pilots konstatēja, ka ātruma kārba pie slodzes slikti pārslēdzās, līdz ar to komandas mehāniķiem bija nakts darbi, kas tika paveikti laicīgi. Rallija otrā diena nesākās cerīgi. Jau pirmajā ātrumaposmā Laiveniekam sagādāja problēmas sporta auto elektronika, tāpēc 5. ātrumposms tika pabeigts neuzrādot labus rezultātus. Līdz ko automašīnai tika izslēgts dzinējs, lai ceļa malā mēģinātu novērst defektu, iespējami atrodot kādu nekontaktu elektrosistēmā, auto vairs nevarēja iedarbināt – rallijs beidzās.
Pēc rallija stāsta jaunais komandas stūrmanis Agnis Segliņš:
„Ļoti žēl, ka rallijs mums beidzās tik ātri, bet tāds jau nu tas autosports mēdz būt. Bet neskatoties uz to, ir iegūta vērtīga pieredze, un pārliecība par to, ka savedot kārtībā auto, varam braukt ātri un cīnīties par augstām pozīcijām nākošajos rallijos. No izbrauktajiem ātrumposmiem man vislabāk patika Talsu pilsētas „dops”, kurš izvērtās gana interesants un Osim padevās tīri labi. Labākam rezultātam mazliet pietrūka motora jaudas, bet salīdzinot mašīnas, kas sagatavotas pēc N3 klases noteikumiem - ir OK. Jāsaka liels paldies „mehiem”, skolotājiem un visiem atbalstītājiem”.
Komentārs no RECTOR RACING komandas pilota Oskara par ralliju Talsos un turpmākajiem darbiem, gatavojoties nākamajam Latvijas Rallija Čempionāta posmam Jēkabpilī/Madonā: „Sajūtas pēc šāda rallija ir grūti aprakstāmas. Sevī es esmu pārliecināts, ka varu braukt konkurētspējīgos laikos ar klases līderiem, un arī to jūtu ekipāžas potenciālā, bet šobrīd vājākais posms ir automašīna. Vistrakākais tajā ir tas, ka šobrīd nav ideju par šo mistisko defektu, kurš mūs vajā jau pietiekami ilgi... ja kāds zinātu kāpēc tā notiek, tad to varētu sataisīt, bet neviens nezin kāpēc tā notiek... Kopumā rallijs man patika, jo ļoti patīk atmosfēra un sajūtas kādas ir mašīnā un trasē, kas ļauj progresēt un ar vien pārliecinošāk justies un sasniegt labus rezultātus, cik šobrīd tehnika ļauj. Ļoti ceru, ka uz nākamo ralliju, mēs pagūsim šīs problēmas atrisināt un ierasties jau daudz spēcīgāki un labāk sagatavoti! Liels PALDIES, Imantam par sirsnīgo atbalstu, kā arī tiem līdzjutējiem kas atradās trases malā vai pie interneta un turēja īkšķus par mums – PALDIES! Šobrīd priekšā liels darbs, un ceru - tiekamies nākamajā rallijā!”
Neskatoties uz paveicamajiem darbiem pie sporta auto, komanda cer piedalīties nākamajā Latvijas Rallija Čempionāta posmā „Jēkabpils – Madona 2011”, kurš notiks jau pēc 3 nedēļām, 4. un 5. jūnijā.
Ar RECTOR RACING komandu kopā: SIA NORMA–S, SIA LAKALME, SUNOR, SKF, BOWLERO, RED BULL LATVIA
Foto: Artūrs Tinte
RECTOR REICING komandai, ar ekipāžu O.Laivenieks/A.Segliņš šis bija pirmais lielais rallijs, taču ar nesasniegtu finišu. Ekipāža ar grūtībām pabeidza „BTA Rally Talsi 2011” 5.ātrumaposmu un pēc tam izstājās ar elektrosistēmas defektu.
Pēc dalības rallijsprintā „Kalnamuiža 2011”, kas bija paredzēts kā treniņš ar jauno RECTOR RACING komandas stūrmani Agni Segliņu, komandai bija pārliecība, ka rallijā Talsos var braukt nopietnāk. Un par to liecināja arī sasniegtie rezultāti - pēc 4.ātrumaposma absolūtajā vērtējumā ekipāža pakāpās par vairāk kā 10 vietām. Arī 2WD klasē, kurā ralliju uzsāka 20 ekipāžas, RECTOR RACING ierindojās pirmajā desmitniekā.
Komandas pirmā diena rallijā Talsos beidzās veiksmīgi, lai gan jau pirmajā ātruma posmā pilots konstatēja, ka ātruma kārba pie slodzes slikti pārslēdzās, līdz ar to komandas mehāniķiem bija nakts darbi, kas tika paveikti laicīgi. Rallija otrā diena nesākās cerīgi. Jau pirmajā ātrumaposmā Laiveniekam sagādāja problēmas sporta auto elektronika, tāpēc 5.ātrumaposms tika pabeigts neuzrādot labus rezultātus. Līdz ko automašīnai tika izslēgts dzinējs, lai ceļa malā mēģinātu novērst defektu, iespējami atrodot kādu ne kontaktu elektrosistēmā, auto vairs nevarēja iedarbināt – rallijs beidzās.
Pēc rallija stāsta jaunais komandas stūrmanis Agnis Segliņš:
„Ļoti žēl, ka rallijs mums beidzās tik ātri, bet tāds jau nu tas autosports mēdz būt. Bet neskatoties uz to, ir iegūta vērtīga pieredze, un pārliecība par to, ka savedot kārtībā auto, varam braukt ātri un cīnīties par augstām pozīcijām nākošajos rallijos. No izbrauktajiem ātrumposmiem man vislabāk patika Talsu pilsētas „dops”, kurš izvērtās gana interesants un Osim padevās tīri labi. Labākam rezultātam mazliet pietrūka motora jaudas, bet salīdzinot mašīnas, ka sagatavotas pēc N3 klases noteikumiem - ir OK. Jāsaka liels paldies „mehiem”, skolotājiem un visiem atbalstītājiem”.
Komentārs no RECTOR RACING komandas pilota Oskara par ralliju Talsos un turpmākajiem darbiem, gatavojoties nākamajam Latvijas Rallija Čempionāta posmam Jēkabpilī/Madonā: „Sajūtas pēc šāda rallija ir grūti aprakstāmas. Sevī es esmu pārliecināts, ka varu braukt konkurētspējīgos laikos ar klases līderiem, un arī to jūtu ekipāžas potenciālā, bet šobrīd vājākais posms ir automašīna. Vistrakākais tajā ir tas, ka šobrīd nav ideju par šo mistisko defektu, kurš mūs vajā jau pietiekami ilgi... ja kāds zinātu kāpēc tā notiek, tad to varētu sataisīt, bet neviens nezin kāpēc tā notiek... Kopumā rallijs man patika, jo ļoti patīk atmosfēra un sajūtas kādas ir mašīnā un trasē, kas ļauj progresēt un ar vien pārliecinošāk justies un sasniegt labus rezultātus, cik šobrīd tehnika ļauj. Ļoti ceru, ka uz nākamo ralliju, mēs pagūsim šīs problēmas atrisināt un ierasties jau daudz spēcīgāki un labāk sagatavoti! Liels PALDIES, Imantam par sirsnīgo atbalstu, kā arī tiem līdzjutējiem kas atradās trases malā vai pie interneta un turēja īkšķus par mums – PALDIES! Šobrīd priekšā liels darbs, un ceru - tiekamies nākamajā rallijā!”
Neskatoties uz paveicamajiem darbiem pie sporta auto, komanda cer piedalīties nākamajā Latvijas Rallija Čempionāta posmā „Jēkabpils – Madona 2011”, kurš notiks jau pēc 3 nedēļām, 4. un 5.jūnijā.
Ar RECTOR RACING komandu kopā: SIA NORMA–S, SIA LAKALME, SUNOR, SKF, BOWLERO, RED BULL LATVIA
|