Ir noslēdzies šī gada sezonas pirmais rallijsprints „Alūksne 2011”, jaunas sacensības, kas līdz šim vēl nav bijušas iekļautas Latvijas rallija un rallijsprinta kalendārā. Rallijam kā radītajos kalnainajos un līkumotajos Ziemeļvidzemes ceļos noritējušās sacensības bija pulcējušas pārsteidzošu skatītāju daudzumu bija un automašīnu rindas ātrumposmu piebraucamajos ceļos nenoliedzami liecināja par to, ka sacensību organizatora Gata Cimdiņa un viņa komandas ideja par rallija tradīciju atjaunošanu Alūksnes pusē ir bijusi īsti vietā un laikā.
Kā rallijsprinta „Alūksne 2011” uzvarētāji gan 4 WD OPEN klasē, gan arī sacensību kopvērtējumā absolūti, tika godināta Jāņa Vorobjova/Guntara Zicāna (Mitsubishi EVO X ) ekipāža.
Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons, kas šajā rallijsprintā pārstāvēja ASRT komandas krāsas, no Vorobjova atpalika par 17,6 sekundēm, trešais kopvērtējumā un 4 WD OPEN klasē- jaunais un daudzsološais pilots Vasilijs Grjazins ar stūrmani Georgiju Trokšinu.
2010.gada Krievijas kausa rallijā īpašnieki Dmitrijs Tagirovs/Anna Zaveršinska Alūksnē finišēja ceturtie, aiz sevis atstājot igauņu R.Jetsa/A.Tooma ekipāžu.
Visskaļākās gaviles apbalvošanas ceremonijā sagaidīja 4 WD + klases pirmās vietas ieguvējus alūksniešus Z.Kalniņu/Ģ.Dombrovski, kas vienā no ātrumposmiem bija pirmie arī rallijsprinta kopvērtējumā. Otrā vieta šajā grupā Arvim Arumam/Gatim Balgalvim, zaudējot Kalniņam 45 sekundes, trešie – G.Bremze/T.Freibergs.
Zintis Mezītis/Agris Kārkliņš ar VAZ 2107 bija visātrākie 2 WD OPEN klasē, aiz viņiem R.Baldiņš/A.Buliņš un R.Sirmacis/M/Kulšs (abi – Renault Clio).
1600 + klasē pirmie N.Otomers/A.Tamms, bet 1600 klasē tika apbalvoti rallijsprinta debitanti Kaspars Kols un Zintis Kols, kam „Alūksne 2011” bija tikai otrās sacensības.
Alūksnes apkaimes dziļās kupenas izrādījās liktenīgas M.Sviļa/A.Aizsilnieka ekipāžai. Viņiem bija nepieciešama gandrīz pusstunda, lai ar skatītāju palīdzību pēc izkļūtu atpakaļ uz ceļa pēc izlidošanas no trases jau sacensību pirmajā ātrumposmā.
Nepaveicās Uldim Apsītim, kurš stūrmaņa krēslā šoreiz bija sēdinājis Dzintaru Ramatu - pārdesmit metru pirms pēdējā ātrumposma finiša viņi bija spiesti izstāties nolūzuša riteņa dēļ. Finišu nesasniedza arī pagājušā gada rallijsprinta čempionāta 4 WD+ klases līderis Rolands Mēnesis ar stūrmani Modri Žeimutu.
Sacensību rīkotāji pateicas saviem atbalstītājiem ZB auto, LAVE, SPECS, GM Mežs, Apiņi, PERI, SLB, Jaunsētas, 4pluss, kā arī Alūksnes novada pašvaldībai un Latvijas Automobiļu federācijai.
Dace Janova, rallijprinta „Alūksne 2011” preses dienests
Ir noslēdzies šī gada sezonas pirmais rallijsprints „Alūksne 2011”, jaunas sacensības, kas līdz šim vēl nav bijušas iekļautas Latvijas rallija un rallijsprinta kalendārā. Rallijam kā radītajos kalnainajos un līkumotajos Ziemeļvidzemes ceļos noritējušās sacensības bija pulcējušas pārsteidzošu skatītāju daudzumu bija un automašīnu rindas ātrumposmu piebraucamajos ceļos nenoliedzami liecināja par to, ka sacensību organizatora Gata Cimdiņa un viņa komandas ideja par rallija tradīciju atjaunošanu Alūksnes pusē ir bijusi īsti vietā un laikā.
Kā rallijsprinta „Alūksne 2011” uzvarētāji gan 4 WD OPEN klasē, gan arī sacensību kopvērtējumā absolūti, tika godināta Jāņa Vorobjova/Guntara Zicāna (Mitsubishi EVO X ) ekipāža.
Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons, kas šajā rallijsprintā pārstāvēja ASRT komandas krāsas, no Vorobjova atpalika par 17,6 sekundēm, trešais kopvērtējumā un 4 WD OPEN klasē- jaunais un daudzsološais pilots Vasilijs Grjazins ar stūrmani Georgiju Trokšinu.
2010.gada Krievijas kausa rallijā īpašnieki Dmitrijs Tagirovs/Anna Zaveršinska Alūksnē finišēja ceturtie, aiz sevis atstājot igauņu R.Jetsa/A.Tooma ekipāžu.
Visskaļākās gaviles apbalvošanas ceremonijā sagaidīja 4 WD + klases pirmās vietas ieguvējus alūksniešus Z.Kalniņu/Ģ.Dombrovski, kas vienā no ātrumposmiem bija pirmie arī rallijsprinta kopvērtējumā. Otrā vieta šajā grupā Arvim Arumam/Gatim Balgalvim, zaudējot Kalniņam 45 sekundes, trešie – G.Bremze/T.Freibergs.
Zintis Mezītis/Agris Kārkliņš ar VAZ 2107 bija visātrākie 2 WD OPEN klasē, aiz viņiem R.Baldiņš/A.Buliņš un R.Sirmacis/M/Kulšs (abi – Renault Clio).
1600 + klasē pirmie N.Otomers/A.Tamms, bet 1600 klasē tika apbalvoti rallijsprinta debitanti Kaspars Kols un Zintis Kols, kam „Alūksne 2011” bija tikai otrās sacensības.
Alūksnes apkaimes dziļās kupenas izrādījās liktenīgas M.Sviļa/A.Aizsilnieka ekipāžai. Viņiem bija nepieciešama gandrīz pusstunda, lai ar skatītāju palīdzību pēc izkļūtu atpakaļ uz ceļa pēc izlidošanas no trases jau sacensību pirmajā ātrumposmā.
Nepaveicās Uldim Apsītim, kurš stūrmaņa krēslā šoreiz bija sēdinājis Dzintaru Ramatu - pārdesmit metru pirms pēdējā ātrumposma finiša viņi bija spiesti izstāties nolūzuša riteņa dēļ. Finišu nesasniedza arī pagājušā gada rallijsprinta čempionāta 4 WD+ klases līderis Rolands Mēnesis ar stūrmani Modri Žeimutu.
Sacensību rīkotāji pateicas saviem atbalstītājiem ZB auto, LAVE, SPECS, GM Mežs, Apiņi, PERI, SLB, Jaunsētas, 4pluss, kā arī Alūksnes novada pašvaldībai un Latvijas Automobiļu federācijai.
Dace Janova, rallijprinta „Alūksne 2011” preses dienests
|