Somu ekipāžas pieredzei konkurenti tā arī visas trīs dienas neatrada nekādus pretargumentus, un 78. Montekarlo rallijā uzvaru svinēja Miko Hirvonens/Jarmo Lehtinens un jaunā Ford Fiesta S2000. M-Sport šis dubultais panākums bija īpaši svarīgs divu iemeslu dēļ: pirmkārt, Hirvonens šogad ir apņēmies īpaši strādāt pie savas asfalta braukšanas, otrkārt, jaunajam automobilim šī ir labākā reklāma, kādu vien var iedomāties. Jādomā, ka klientu skaits M-Sport pēc Montekarlo rallija palielināsies.
„Sākt sezonu ar uzvaru – tas ļoti ceļ pašapziņu. Man patīk šīs sajūtas, un es ceru atkārtot to Zviedrijā, WRC sezonas pirmajā posmā,” saka Hirvonens.
Otro vietu Montekarlo rallijā izcīnīja Hirvonena tautietis Juho Hanninens (Škoda), tiesa, pateicoties Sebastjena Ožjēra (Peugeot) neveiksmei – pārbraucienā uz priekšpēdējo ātrumposmu neizturēja viņa mašīnas ģeneratora piedziņas vārpsta. Pēc tam, kad ar skatītāju „palīdzību” pirmajā rallija dienā viņš pazaudēja divas minūtes, Ožjēram izdevās pacelties no astotās vietas uz otro pozīciju un sākt apdraudēt pat Hirvonena līderpozīciju.
No Ožjēra izstāšanās labumu guva cits franču pilots, Škoda komandas uzaicinātais Nikolā Vuijozs, kurš līdz ar to ierindojās trešajā vietā.
Savā pirmajā Montekarlo rallijā līdz finišam aizkļuva arī Toms Keivs, kuram pēc pirmās rallija dienas nācās mainīt Ford Fiesta pārnesumkārbu; tēvs jaunajam braucējam pieteica turpmāk braukt „vecmāmiņas tempā”, jo vairāk kārbu, ko nomainīt, neesot. Aizrādījums tika ņemts vērā un Toms finišēja 27. Vietā kopējā vērtējumā, trešais N3 klasē un astotais vientilta piedziņas automašīnu konkurencē, tādējādi iegūstot pirmo ieskaites punktu starptautiskā seriālā. Iespējams, jau nākamo sacīksti Toms aizvadīs ar jauno auto, Proton Satria S2000.
Montekarlo rallija rezultāti: 1. Miko Hirvonens/Jarmo Lehtinens (Somija, Ford Fiesta S2000) 4:32:58,5 2. Juho Hanninens/MikoMarkula (Somija, Škoda Fabia S2000) +1:51,4 3. Nikolā Vuijozs/Benžamins Veijazs (Francija, Škoda Fabia S2000) +3:19,1 4. Stefans Sarazins/žaks-žuljēns Renuči (Francija, Peugeot 207 S2000) +7:25,5 5. Jans Kopeckis/Petrs Starijs (čehija, Škoda Fabia S2000) +8:48,7 6. Gajs Vilkss/Fils Pjū (Lielbritāija, Škoda Fabia S2000) +9:24,5 7. Bruno Magalešs/Karloss Magalešs (Portugāle, Peugeot 207 S2000) +9:45,4 8. žans-Sebastjans Vinjons/Stefans Prevo (Francija/Beļģija, Peugeot 207 S2000) +13:33,5
Sagatavoja: Līga Stirna (rallylv.com) Foto: IRC
Ar 2009. gada pasaules vicečempiona Miko Hirvonena uzvaru ir beidzies prestižais Montekarlo rallijs, kas uzsāka ne tikai IRC, bet starptautisko rallija sezonu vispār.
Somu ekipāžas pieredzei konkurenti tā arī visas trīs dienas neatrada nekādus pretargumentus, un 78. Montekarlo rallijā uzvaru svinēja Miko Hirvonens/Jarmo Lehtinens un jaunā Ford Fiesta S2000. M-Sport šis dubultais panākums bija īpaši svarīgs divu iemeslu dēļ: pirmkārt, Hirvonens šogad ir apņēmies īpaši strādāt pie savas asfalta braukšanas, otrkārt, jaunajam automobilim šī ir labākā reklāma, kādu vien var iedomāties. Jādomā, ka klientu skaits M-Sport pēc Montekarlo rallija palielināsies.
„Sākt sezonu ar uzvaru – tas ļoti ceļ pašapziņu. Man patīk šīs sajūtas, un es ceru atkārtot to Zviedrijā, WRC sezonas pirmajā posmā,” saka Hirvonens.
Otro vietu Montekarlo rallijā izcīnīja Hirvonena tautietis Juho Hanninens (Škoda), tiesa, pateicoties Sebastjena Ožjēra (Peugeot) neveiksmei – pārbraucienā uz priekšpēdējo ātrumposmu neizturēja viņa mašīnas ģeneratora piedziņas vārpsta. Pēc tam, kad ar skatītāju „palīdzību” pirmajā rallija dienā viņš pazaudēja divas minūtes, Ožjēram izdevās pacelties no astotās vietas uz otro pozīciju un sākt apdraudēt pat Hirvonena līderpozīciju.
No Ožjēra izstāšanās labumu guva cits franču pilots, Škoda komandas uzaicinātais Nikolā Vuijozs, kurš līdz ar to ierindojās trešajā vietā.
Savā pirmajā Montekarlo rallijā līdz finišam aizkļuva arī Toms Keivs, kuram pēc pirmās rallija dienas nācās mainīt Ford Fiesta pārnesumkārbu; tēvs jaunajam braucējam pieteica turpmāk braukt „vecmāmiņas tempā”, jo vairāk kārbu, ko nomainīt, neesot. Aizrādījums tika ņemts vērā un Toms finišēja 27. Vietā kopējā vērtējumā, trešais N3 klasē un astotais vientilta piedziņas automašīnu konkurencē, tādējādi iegūstot pirmo ieskaites punktu starptautiskā seriālā. Iespējams, jau nākamo sacīksti Toms aizvadīs ar jauno auto, Proton Satria S2000.
Montekarlo rallija rezultāti: 1. Miko Hirvonens/Jarmo Lehtinens (Somija, Ford Fiesta S2000) 4:32:58,5 2. Juho Hanninens/MikoMarkula (Somija, Škoda Fabia S2000) +1:51,4 3. Nikolā Vuijozs/Benžamins Veijazs (Francija, Škoda Fabia S2000) +3:19,1 4. Stefans Sarazins/Žaks-Žuljēns Renuči (Francija, Peugeot 207 S2000) +7:25,5 5. Jans Kopeckis/Petrs Starijs (Čehija, Škoda Fabia S2000) +8:48,7 6. Gajs Vilkss/Fils Pjū (Lielbritāija, Škoda Fabia S2000) +9:24,5 7. Bruno Magalešs/Karloss Magalešs (Portugāle, Peugeot 207 S2000) +9:45,4 8. Žans-Sebastjans Vinjons/Stefans Prevo (Francija/Beļģija, Peugeot 207 S2000) +13:33,5
|