Pēc Meksikas rallija otrās dienas situācija, var teikt, nostājusies savās vietās – Sebastjens Lēbs izvirzījies vadībā, taču Citroen komanda saņēmusi pārmetumus par negodīgu spēli.
Pēc pirmās Meksikas rallija dienas vadībā bija izvirzījies Peters Solbergs, kuram līdz ar otrajā dienā bija trasē jādodas pirmajam, kas ir ļoti neizdevīga pozīcija, jo Miko Hirvonens piektdien tieši tādā situācijā nespēja cīnīties par augstu pozīciju, “tīrot” pārējiem ceļu.
Pēc otrās dienasSolbergs, protams, jau bija zaudējis savu līderpozīciju, bet pirmajā vietā bija Sebastjens Lēbs, kurš pirmo dienu pabeidza kā trešais. Šī rokāde izsauca ne parāk patīkamas aizdomas žurnālistos un Citroen komandas bosam Olivjē Kenelam nācās taisnoties, ka viņi nav sarunājuši ar Solbergu, lai tas uzņemas neizdevīgo līdera lomu pēc pirmās rallija dienas, sagādājot labāku starta pozīciju Lēbam. Šīs runas noliedza arī norvēģu pilots.
“Peters dara, ko viņš vēlas,” žurnālam “Autosport” apgalvoja Kenels. “Tagad viņš ir privāts braucējs un tas (līderpozīcija – aut.) patīk viņa sponsoriem. Iedomājieties, kā būtu, ja Peters būtu palicis zemākā pozīcijā un otrajā rallija dienā viņam būtu problēmas, viņa sponsori nebūtu pārāk priecīgi.”
Arī Peters uzsvēra, ka atrašanās rallija vadībā nākot par labu viņa publicitātei un sponsoriem tas patīkot.
Solbergs gan arī otrajā rallija dienā bija diezgan ātrs, neskatoties uz ļoti neparocīgo starta pozīciju, un zaudēja tikai vienu vietu, noslīdot uz otro, par ko trešajā dienā cīnisies ar Citroen Junior komandas līderi Sebastjenu Ožjēru.
Otrās rallija dienas rezultāti ir ļoti daiļrunīgi – sākot ar SS10 līdz pat SS17 ātrāko laiku uzrādījis Lēbs, tikai pašā pēdējā superspeciālajā posmā uzvarēja Ožjērs, un izskatās, ka trešās Meksikas rallija dienas trijos ātrumposmos diez vai kopvērtējumā kas mainīsies kardināli.
Miko Hirvonenam otrajā rallija dienā izdevās pakāpties tikai par vienu vienīgu pozīciju, un Lēbam viņš pazaudēja vēl vienu minūti, turklāt arī savu komandas biedru Jari-Mati Latvalu somu pilotam izrādījās problemātiski noķert, taču var paredzēt, ka Ford komanda rallija beigās gan lūgs Latvalu piebremzēt un palaist garām Hirvonenu, jo tas tiešām ir kopvērtējuma intresēs.
Sagatavoja: Līga Stirna (rallylv.com) Foto: Citroen Sport