Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Svētdiena, 22. decembris.
Jaunumi
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Latvijas Rallija čempionāts
Rallijsprinta čempionāts
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Latvijas Rallija čempionāts
Sarmā 2004 uzvar Vasaraudzis, R-evolution Racing piemeklē tehniski defekti Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com Ieteikt Orb.lv
Pirmdiena, 9. februāris, 2004, r-evolution.lv

Reitings: Komentāri [ 0 ]

Noslēdzies rallijs Sarma 2004, ko varētu dēvēt arī par “ziemas grants ralliju”. Lai arī apstākļi bija smagi, lielākajā daļā ātrumposmu segums bija sasalusi grants, tie tomēr visiem bija vienādi. Uzvarēja Ivars Vasaraudzis ar A8 grupas Mitsubishi Evo VII, otro vietu sīvā cīņā izcīnīja igaunis Martins Rauams, tikai ar 0,6 sekunžu pārsvaru uzveicot Armandu Maspānu (abi N4 grupā).

Diemžēl, šoreiz visi trīs R-evolution Racing braucēji izstājās tehnisku defektu dēļ. Vispirms izstājās Mežaks/Ronis, kuru Ford Escort WRC posmā starp rallija startu un pirmā ātrumposma startu izbeidzās ģenerators un ekipāža izstājās tā arī nenobraukusi nevienu ātrumposma kilometru. Arnis Ronis: “WRC automašīnas ģenerators ir jaudīgs, bet mazāks nekā parastām automašīnām. Līdz ar to, tā resurss ir ievērojami mazāks un praktiski pēc katrām divām sacīkstēm tas ir jāmaina. Bijām mainījuši mūsu auto ģeneratoru uz rallijsprinu Paņevēžā, likās ka vēl vajadzētu darboties, tomēr izrādījās ka tas jau ir beigts. Ļoti žēl, jo auto sagatavošanā sezonai tika ieguldīts daudz laika, naudas un pūļu. Šķita ka nu vairs nekam navajadzētu salūzt, tomēr atradās vēl viens vājais mezgls. Labi ka Sarma nav vienīgais rallijs Latvijas čempionāta sezonā. Vasaras posmos būsim trasēs un vēl iepriecināsim mūsu līdzjutējus ar ātru un atraktīvu braukšanu.”

Egle/Vilmanis pierādīja, ka ir iepazinušies ar jauno automašīnu un ka tā ir ļoti konkurētspējīga. Pēc pirmajiem trim ātrumposmiem Aivis bija N4 grupas vadībā un otrajā vietā absolūtajā vērtējumā. Pie tam, nevar teikt ka konkurenti brauca lēni. Tad, dažus kilometrus no 4.ātrumposma finiša kaut kas salūza transmisijā un Aivis pieņēma lēmumu izstāties, lai nesabojātu auto. Aivis Egle: “Pirmo ātrumposmu nobraucām samērā uzmanīgi un zaudējām Maspānam 3 sekundes. Otrajā biju nolēmis zaudēto atgūt un sāku riskēt – stenogrammā bija rakstīts, ka tajā līkumā jāiet ar 4.ātrumu, bet es gāju ar piekto. Gandrīz atvadījāmies no jaunā auto, telefona stabu izglāba valnis ceļa apmalē. Pēc tam iestājās pilnīgs miers, secināju ka tomēr savai stenogrammai ir jāuzticas un 2.ātrumposmā “atvedām” Maspānam veselas 8 sekundes. Trešais ātrumposms bija tas pats kas pirmais atkārtoti, bet pa tumsu un sabojātu ceļa segumu. Šādos smagos apstākļos zaudējām savam iepriekšējam laikam tikai 2 sekundes, palielinājām pārsvaru pār trešo vietu un likās, ka rallija ritms ir atrasts. Bijām pārliecinoši otrajā vietā aiz Vasaraudža un pirmie klasē. Arī ceturto ātrumposmu braucām ļoti pārliecinoši, viss gāja no rokas, tad... kaut kas sāka grabēt transmisijā un auto sāka raustīties. Sākumā bija doma braukt līdz finišam, jo pēc tam paredzēta servisa zona bez laika ierobežojuma. Tomēr, tas nozīmētu ka būs pazaudēta apmēram minūte un liels risks pavisam iznīcināt auto transmisiju, tādēļ nolēmām izstāties. Žēl, jo šis rallijs mums varēja būt ļoti veiksmīgs. Kas par vainu, noskaidrosim otrdien, pagaidām auto vēl nav aiztikts – lai atpūšas.” Visticamāk, tas ir kāds rūpnīcas defekts reduktorā, sajūgā vai pusasīs – izskatās, ka ātrumkārba ir vesela. Tāds nu šis sports ir, visiem mašīnas mezgliem jāiztur maksimāla pārslodze. Norakstīsim šo neveiksmi uz tā saucamajām “bērnu slimībām”.

Otro dienu spēja uzsākt tikai jaunākā R-evolution Racing ekipāža Džigurs/Mežaks. Neskatoties uz mazo pieredzi braukšanā pa tumsu, ekipāža pamazām uzlaboja laikus un bija otrā klasē. Tomēr, pašā pirmajā otrās dienas dopā neizturēja Ford Sierra Cosworth standarta ātrumkārba. Acīmredzot, A grupai atbilstoši sagatavotais dzinējs ir pārāk spēcīgs standarta kārbai, savukārt kulaciņu kārbu paredzēts uzstādīt tikai uz vasaras rallijiem.

Tā neviena no trim R-evolution Racing ekipāžas šoreiz nespēja tikt līdz finišam, vēlreiz pierādot ka rallijā iznākumu nosaka ļoti daudzas sastāvdaļas, tai skaitā tehnikas izturība. Tagad jāgaida maijs un rallijs Talsi 2004, uz kuru komandas ekipāžas centīsies novērst visus pašreizējos, kā arī iespējamos defektus un parādīt labu sniegumu.

Foto: Pēteris Krustiņš


Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: Jaunā Subaru STi R...
Video: Ciemos pie subaruc...
Jaunākais forumā
Re: Drifts
programms, 07.02.2024 18:00
WRX lidz 6-7k
akamviegli, 25.01.2024 17:30
Re: v1ks_ forītis
v1ks_, 17.04.2023 01:13
Re: VIDEO LINKI - kas nu kuram liekās smieklīgs, interesants...
OZIO, 29.03.2023 15:56
Re: VZ58
TheKid, 03.12.2022 08:59
Re: Info: Izplūde
fyrovep, 01.12.2022 14:32
Atstarojošās vestes
OZIO, 16.11.2022 10:26
Re: konsultaacija
gintux, 03.09.2022 13:58
Re: HELP EZ 30
gintux, 03.09.2022 13:49
Re: Street Challenge Game
arni6ka, 25.08.2022 02:29
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.