Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda veiksmīgi noslēgusi rallija „Talsi 2011” pirmo sacensību dienu. Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals pēc četriem ātrumposmiem atrodas N4 klases līderpozīcijās un ieņem 3. vietu rallija kopvērtējumā.
„Pirmajos divos grants ātrumposmos parādījās nelielas problēmas ar tehniku, precīzāk, pārnesumu slēgšanu. Sarežģījumi nebija nopietni, taču neļāva braukt ar pilnu atdevi, turklāt bažas par iespējami lielākām problēmām sākumā neļāva koncentrēties,” atzīst Andis Neikšāns. Tomēr servisa parkā pirms dienas noslēdzošajajiem ātrumposmiem tehniskās problēmas tika novērstas, un rezultāts nelika sevi ilgi gaidīt, - LMT rallija komandas ekipāža uzrādīja labāko N4 klases rezultātu abos pilsētas ātrumposmos.
Otra LMT rallija komandas ekipāža Māris Neikšāns/Ringolds Bērziņš rallijā Talsi 2011 startēja ar jaunu Evo X automašīnu, tāpēc sacensību sākums tika veikts visai piesardzīgā braukšanas stilā. M. Neikšāns: „Jāatzīst, ka pirmajos ātrumposmos bija jūtams, ka testos esam nobraukuši pārāk maz kilometru, lai atrastu pareizos regulējumus un pilnībā aprastu ar jauno automašīnu.” Rallija pirmo dienu ekipāža pabeidz ar 11. rezultātu absolūtajā ieskaitē un septīto N4 klasē.
LMT rallija komandas ekipāžas atzīmēja arī „LMT rally” īsziņu servisa sniegumu. „Vispār jau šis serviss paredzēts skatītājiem, taču tas patiešām bija ļoti neparasti – uzreiz pēc ātrumposma finiša ieraudzīt telefonā savas mašīnas attēlu no tā paša ātrumposma,” saka Māra stūrmanis Ringolds Bērziņš. „”LMT rallijs” īsziņu serviss sevi parādījis no vislabākās puses,” piekrīt LMT Sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Dace Vētra: „Tiem, kas jau paspējuši piereģistrēties šim pakalpojumam mājaslapā www.neiksans.lv, jaunā iespēja ļoti patika, un mēs paredzam, ka līdz Talsu rallija beigām SMS/MMS ziņu servisam pieteiksies vēl vairāk skatītāju.”
Rallija otrajā dienā sportistiem jāveic seši ātrumposmi, no kuriem visgarākais būs pēdējais, 34 kilometrus garais Turtle Wax ātrumposms.
Rallija „Talsi 2011” rezultāti pēc 1. dienas:
1. |
Jari Ketomaa/Mika Stenberg |
Mitsubishi EVO X |
A plus |
|
2. |
Georg Gross/Raigo Molder |
Ford Focus WRC |
A plus |
+3.34 |
3. |
Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals |
Mitsubishi EVO X |
N4 |
+7.24 / +10.58 |
4. |
Raimonds Kisiels/Arnis Ronis |
Mitsubishi Lancer WRC |
A plus |
+1.13 / +11.71 |
5. |
Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns |
Mitsubishi EVO X |
N4 |
+2.93 / +14.64 |
6. |
Deividas Jocius/Gediminas Žliubas |
Mitsubishi EVO |
A plus |
+4.04 / +18.68 |
7. |
Vytautas Švedas/Žilvinas Sakalauskas |
Mitsubishi EVO X |
N4 |
+0.68 / +19.36 |
8. |
Mārtiņš Svilis/Aivis Aizsilnieks |
Mitsubishi EVO VIII |
A plus |
+5.00 / +24.36 |
9. |
Jānis Feldmanis/Anrijs Jesse
|
Mitsubishi EVO X |
N4 |
+0.73 / +25.09 |
10. |
Jimmy Joge/John Stigh
|
Mitsubishi EVO X |
N4 |
+5.37 / +30.46 |
11. |
Māris Neikšāns/Ringolds Bērziņš |
Mitsubishi EVO X |
N4 |
+1.30 / +31.76 |
12. |
Aivis Egle/Andis Dauga |
Mitsubishi EVO X |
N4 |
+1.45 / +33.21 |
Foto: Zigismunds Zālmanis (Nikon)
|