Pirmais, ko var pamanīt, aplūkojot Forester tS, ir nedaudz sportiskāka āriene. Bez tā, ka Forester ir ieguvis jaunus bamperus un kopumā mazāk praktisku izskatu bez augstajiem jumta reliņiem, tam arī vairākas automobiļa virsbūves hromētās detaļas (spoguļu korpusi, logu ietvari, radiatora režģa maliņa) ir aizstātas ar melniem analogiem.
Forester tS salonā ir melnas krāsas ādas apdare ar sarkaniem akcentiem un sarkanas krāsas nošuvēm, stūre ar labi saskatāmu STi logotipu centrā un dzinēja iedarbināšanas poga ar nodaļas logo.
Sportiskais japāņu krosovers ir ieguvis 19 collu riteņu diskus no BBS, Brembo bremžu sistēmu, dinamiskai braukšanai pielāgotu, mazāk komfortablu balstiekārtu. Zem motora pārsega atrodas 280 zirgspēku benzīna turbomotors un tas strādā pārī ar bezpakāpju variatoru. Abi jaudas un jaudas pārvada mezgli ir ieguvuši modeļa specifikai atbilstošu, jaunu programmatūru. Motora vilkme, kas šajā gadījumā ir 350 Nm, protams, tiek novadīta pastāvīgās pilnpiedziņas sistēmai.
Kāda ir automobiļa dinamika, maksimālā ātruma un patēriņa rādītāji, Subaru neatklāj.
Subaru Forester tS tiks piedāvāts tikai Japānas tirgū un to paredzēts izlaist tikai 300 eksemplāros, kas maksās vismaz 4,35 miljonus jenu (nepilni 30 tūkstoši eiro) gabalā. No automobiļa potenciālajiem pircējiem pasūtījumi tiks pieņemti līdz nākamā gada 5 aprīlim.
Var atzīmēt, ka arī iepriekšējās paaudzes Forester bija tS versija. Tā tika apgādāta ar 263 ZS opozītmotoru un automātisko kārbu. 100 km/h apvidnieks spēja sasniegt 6,5 sekundēs.