Subaru savus automobiļus būvē, lai tie būtu dinamiski uz ceļa, nevis lai sasniegtu labus rezultātus laboratorijas apstākļos. Nesen prezentētais degvielas patēriņa tests parādīja, ka tikai pieci zīmoli spēj sniegt to, ka paši sola, un Subaru pieder pie šīs godīgo līgas elites.
Jaunākajā vācu žurnāla „Auto Motor & Sport” numurā (nr. 26/2015) publicēts raksts par autoražotāju spēju nodrošināt sevis norādītās emisiju un patēriņa vērtības. Testos Subaru iekļuva to dažu autozīmolu vidū, kuru automobiļi patērē daudz mazāk, nekā norādīts oficiālajam Eiropas standarta braukšanas ciklam (NEDC).
Testos labākos rezultātus uzrādīja Jaguar un Subaru, pārspējot paši savus oficiālos patēriņa rādītājus par 11% un 6%. Ekonomiskāki realitātē nekā laboratorijā izrādījās tikai 5 zīmoli. Vēl divi pārbaudītie zīmoli uzrādīja precīzi NEDC identiskas vērtības, bet visi pārējie zīmoli vairāk vai mazāk tās pārsniedza. Izmērītās novirzes sasniedza pat 14,4 procentus.
Testus veica „Auto Motor & Sport” parastā, 275 km garā Eco testu trasē. Testu maršruts veda pa lauku ceļiem, šosejām un cauri pilsētām un tika veikts izteikti ekonomiskā braukšanas stilā. Testēto automobiļu patiesais patēriņš saskaņā ar žurnāla sniegto informāciju tika mērīts „ar rokām”. Testā patēriņš tika mērīts 600 jauniem automobiļiem – pēdējo divu gadu modeļiem.
• Ražošanas modeļu patieso patēriņu noteica vācu „Auto Motor & Sport” žurnāls • Tikai pieci zīmoli pārspēja oficiālās NEDC vērtības
|