48 stundas no vietas līst, bet tas netraucē Sebastjenam Lēbam būt pārliecinošā Īrijas rallija vadībā arī pēc otrās sacensību dienas, kas risinājās Ziemeļīrijas teritorijā.
Otrreiz kļūdu ar riepu izvēli Citroen komanda nepieļāva, un otrajā Īrijas rallija dienā abas komandas mašīnas trasē devās, „apautas” Pirelli Sottozero ziemas, ne PZero asfalta riepās, kas uzskatāmi pierādīja savu „nekompetenci” šādos apstākļos rallija pirmajā dienā, kad Lēbs bija gandrīz par 40 km/h lēnāks nekā Jari-Mati Latvala.
Atrisinājuši savu vienīgo problēmu, Citroen pēc otrās rallija dienas saglabāja līderpozīciju, Lēbam esot ātrākajam visos trijos dienas pirmās puses ātrumposmos, bet Dani Sordo katrreiz finišēja otrais. Līdz ar to abas franču komandas ekipāžas attiecīgi par divarpus un pusotru minūti apsteidz joprojām trešajā vietā esošo Miko Hirvonenu (Ford).
„Man bija jābrauc diezgan ātri, taču centos nevajadzīgi neriskēt,” teica Lēbs. „Manu uzdevumu atviegloja tas, ka es ļoti pārliecinoši jūtos savā Citroen C4 WRC, līdz ar to vienīgais, kas man jāuzmana, ir riepas.”
Taču arī Lēbam gadījās satraucoši brīži šai rallijā: „Es nedaudz par plašu izbraucu no līkuma un aizmugurējais ritenis atsitās pret ceļa nogāzi. Riteņa disks piesitās pilns ar dubļiem un sākās vibrācija. Ņemot vērā mūsu pārsvaru, nolēmām nedaudz piebremzēt.” Šis incidents notika dažus kilometrus pirms 12. ātrumposma finiša.
Nevar gan teikt, ka arī Dani Sordo būtu juties pārāk komfortabli savā otrajā pozīcijā, taču Miko Hirvonenu apdraudēt spāni traucēja tehniskas problēmas, konkrēti, stūres pastiprinātāja defekts, kas viņam „maksāja” gandrīz 20 sekundes. Tā kā Hirvonenam pašam neizdevās šo defektu novērst, arī nākamo ātrumposmu viņš brauca bez stūres pastiprinātāja, un zaudēja vēl pusminūti. Neskatoties uz to, Hirvonens joprojām saglabā trešo pozīciju. „Mašīna lietū neturējās uz trases un bija ļoti grūti tās kustības „uzķert” bez stūres pastiprinātāja,” atzinās somu braucējs.
Pārējiem braucējiem sestdien veicās dažam vairāk, dažam mazāk. Austrālietim Krisam Atkinsonam izdevās pakāpties uz piekto vietu un viņš līdz ar to ir ātrākais no Citroen Junior Team, jo Sebastjens Ožjērs ieslīdēja grāvī un pazaudēja tur gandrīz divas minūtes, noslīdot uz astoto vietu, bet trešais šīs komandas pārstāvis Konrāds Rautenbahs avarēja.
Mūsu igauņu kaimiņam Urmo Āvam, kurš piektdien tik labi izdevās rallija sākums, uzrādot TOP10 rezultātus, izdevās pietuvoties labāko astotniekam – no 18. pozīcijas viņš pacēlies uz 11. un saglabā izredzes izcīnīt vismaz vienu ieskaites punktu.
Junioru ieskaitē notikusi līderu maiņa, un pēc otrās rallija dienas pirmais šajā klasē ir Ārons Burkards (Suzuki Swift S1600).
Īrijas rallija reuzltāti pēc otrās dienas: 1. Sebastjens Lēbs/Daniels Elena (Francija/Monako, Citroën C4 WRC) 2:20:02.8 2. Dani Sordo/Marks Marti (Spānija, Citroën C4 WRC) +1:09.1 3. Miko Hirvonens/Jarmo Lehtinens (Somija, Ford Focus WRC) +2:30.9 4. Henings Solbergs/Kato Menkeruds (Norvēģija, Ford Focus WRC) +5:57.4 5. Kriss Atkinsons/Stefans Prevo (Austrālija/Beļģija, Citroën C4 WRC) +6:02.1 6. Sebastjens Ožjērs/Žiljēns Ingrasija (Francija, Citroën C4 WRC) +9:13.4 7. Metjū Vilsons/Skots Martins (Lielbritānija, Ford Focus WRC) +4:56.0 8. Halids Al-Kasimi/Maikls Orrs (AAE, Lielbritānija, Ford Focus WRC) +11:50.0
Sagatavoja: Līga Stirna (rallylv.com) Foto: motorsport.com
|